Beachhandbaltoernooi

Het Paddenpad 6
5446 BZ Wanroij
Nederland
Beachhandbaltoernooi @ Beachveld naast sporthal de Hoepel | Wanroij | Noord-Brabant | Nederland

Het is weer tijd voor sportieve en gezellige actie!

Op zaterdagavond 18 juni en zondag 19 juni 2016 organiseert HVW het jaarlijkse Beach handbaltoernooi bij sporthal ‘De Hoepel’.

De teams bestaan uit minimaal 4 spelers waarbij er 4 spelers tegelijk spelen (3 spelers en 1 keeper). Een tweede keeper en wisselspelers kunnen ook van belang zijn. Per team dienen er 2 dames mee te doen waarvan er minimaal 1 in het veld staat. Van elk team wordt verwacht dat een aantal wedstrijden gefloten wordt, deze worden ingedeeld.

Op zaterdagavond vind er na de wedstrijden een leuke feestavond plaats!

Wil je deelnemen aan dit sportieve en gezellige toernooi, geef je dan snel op! Opgeven voor dit toernooi kan tot uiterlijk 21 mei, dus ben er op tijd bij! De kosten voor het toernooi zijn 15 euro per team. Opgeven kan door te mailen naar toernooien@hvwanroij.nl. Vermeld hierbij je teamnaam en de personen die deelnemen.

Hopelijk zien wij jullie allemaal terug op het Beachtoernooi!

Sportieve groeten namens de toernooiencommissie