Beachhandbal introductie workshop NHV

Contact:
Nederlands Handbal Verbond
Beachhandbal introductie workshop NHV @ Beachveld naast sporthal de Hoepel

Om scheidsrechters, trainers en coaches op te leiden wordt er door NHV Beach Handball Introductieworkshops gehouden. Het doel van deze introductieworkshop is om deelnemers kennis te laten maken met Beach Handball en om ze klaar te stomen als Beach-scheidsrechter. Deelnemers zijn na het volgen van de workshop bevoegd om als scheidsrechter te fungeren voor de Beach Handball Breedtesport Competitie 2019. De workshop bestaat uit één bijeenkomst van 2,5 uur, met een theoriegedeelte en een praktijkgedeelte, waarbij wordt ingegaan op de vele verschillende aspecten en spelvormen van Beach Handball. Deelname aan de workshop is geheel kosteloos! Er is voor gekozen om de aanmeldingen via de verenigingen (wedstrijdsecretaris) te laten lopen. Dit betekent dat verenigingen zelf verantwoordelijk zijn om contact op te nemen met hun eigen leden voor de inschrijvingen van de introductieworkshop.
Ook is het mogelijk voor deelnemers aan de introductieworkshop om een Beach Handball-shirt te kopen. Deze shirts kosten € 5,- per deelnemer. Mochten leden hierin geïnteresseerd zijn laat ze dit dan doorgeven aan de desbetreffende vereniging.