Algemene Leden Vergadering

Het Paddenpad 6
5446 BZ Wanroij
Nederland
Algemene Leden Vergadering @ Kantine sporthal de Hoepel | Wanroij | Noord-Brabant | Nederland

Geachte leden en ouders van jeugdleden,

Hierbij nodigen wij jullie uit om de algemene ledenvergadering van BouwCenter Centen H.V.W. bij te wonen. Deze vergadering is op woensdag 3 oktober 2018 om 20:00 uur in de kantine van sporthal de Hoepel.

De agenda luidt:

1. Opening                                                                                  20:00 uur
    2. Mededelingen
    3. Presentielijst
    4. Vaststelling notulen ALV 2017
    5. Kantine / stichting de Derde Helft                                           zie bijlage
    6. Bestuursverkiezingen                                                              zie bijlage
    7. Algemeen jaarverslag
      Korte pauze                                                                            ± 21:00 uur
    8. Financieel jaarverslag
    9. Verslag van en benoeming nieuwe kascommissie
    10. Vaststellen wijzigingen Huishoudelijk Reglement                   zie bijlage
    11. Rondvraag
    12. Sluiting                                                                                    ± 22:00 uur

Zo mogelijk vragen voor de rondvraag, vooraf per email of schriftelijk bij de bestuurstafel indienen.

Conform de bepalingen in ons Huishoudelijk Reglement wordt er een korting van € 10,- verrekend op de contributie voor leden van 17 jaar en ouder die op de jaarlijkse ALV aanwezig zijn geweest of zich correct hebben afgemeld voor deze ALV.

Afmelden voor de vergadering als ook aanmelden van kandidaat bestuursleden  kan tot 24 uur voor aanvang van de vergadering alleen schriftelijk bij Helen van den Broek, Peelstraat 21, 5446PJ Wanroij, of per email naar secretaris@hvwanroij.nl

Wij verwachten jullie allemaal te mogen begroeten opdat we verantwoording kunnen afleggen over het gevoerde beleid en in consensus het beleid voor de toekomst te kunnen vaststellen.

Met sportieve groeten,

Namens het bestuur van BouwCenter Centen H.V.W.

Theo Nooijen, Voorzitter

Bijlage bij agendapunt

5. Kantine / stichting de Derde Helft

In de periode dat de stichting nog van Unicum en HVW samen was, bestond het bestuur uit 5 en het laatste jaar uit 4 bestuursleden. De beide Unicum bestuursleden hebben door het vertrek van Unicum hun bestuursfunctie neergelegd.

Momenteel zijn de 2 overgebleven bestuursleden; Helen van den Broek en Theo Nooijen, waarbij Helen graag door wil en Theo heeft aangegeven plaats te willen maken voor vernieuwing.

Naast Leo Willems, die zich intussen heeft aangemeld als kandidaat, zoeken wij voor de kantine / stichting de Derde Helft nog een nieuw bestuurslid. Geïnteresseerden in deze functie kunnen zich voorafgaand aan de ALV melden bij kantine@hvwanroij.nl of persoonlijk bij een van bovengenoemde leden. Hier kun je ook terecht voor vragen. Kandidaten – ook ouders van jeugdleden – zijn van harte welkom.

Waar voorheen de bestuursleden van stichting de Derde Helft door het HVW bestuur werden aangesteld is het voornemen om vanaf nu het bestuur van de Derde Helft door de leden van HVW te laten benoemen. De noodzakelijke statutenwijzigingen zijn – op het moment van versturen van deze uitnodiging – nog in voorbereiding. We zullen jullie tijdens deze ALV hier meer over vertellen.

6. Bestuursverkiezingen
Het HVW bestuur is momenteel als volgt samengesteld:(statutair moeten bestuursleden elke 3 jaar worden herkozen)

Functie                         Naam                                       Sinds               Herverkiezing
Voorzitter                     Theo Nooijen                            12-01-2012                  2018
Secretaris                     Helen van den Broek               16-09-2015                  2018
Penningmeester           Daphne van Bergen                 10-10-2012                  2019
Bestuursleden             Gerold van den Hoogen            12-01-2012                  2018
 .                                   Koen Robben                            21-09-2016                  2019
 .                                   Emy Hermens                           20-09-2017                  2020

Gerold, Helen en Theo stellen zich opnieuw kandidaat voor de hierboven genoemde bestuursfuncties.

Het bestuur is nog op zoek naar een nieuw bestuurslid. Geïnteresseerden kunnen zich voorafgaand aan de ALV melden bij bestuur@hvwanroij.nl of persoonlijk bij een van de bestuursleden. Hier kun je ook terecht voor vragen. Kandidaten – ook ouders van jeugdleden – zijn van harte welkom.

10. Huishoudelijk reglement

Er zijn geen voornemens aanpassingen door te voeren in het Huishoudelijk Reglement behoudens de mogelijke mutaties in de bestuurssamenstelling ten gevolge van agendapunt 6.